Odzież reklamowa – warto w nią zainwestować

Odzież reklamowa
Odzież reklamowa

Firma, by zdobyć serca i umysły klientów (chociaż brzmi to górnolotnie, a zarazem banalnie) musi przebyć długą drogę. Jednym z etapów tej drogi jest aktywna reklama. Marka musi zaistnieć na rynku, wypromować się, znaleźć klientów, którzy będą się z nią identyfikować. Sposobów na promocję jest wiele. Prowadzenie firmowego bloga, konta w serwisach społecznościowych, reklama internetowa, prasowa itp. Gadżety reklamowe są jednym z elementów kampanii reklamowej. Ale gadżet gadżetowi nierówny. Sprawdźmy, dlaczego warto inwestować w tę formę reklamy…

Klient, posiadający koszulkę z logo firmy, identyfikuje się z marką i w sposób bardzo osobisty (na samym sobie) promuje daną firmę. Podobnie reklama na czapce, bluzie, spodniach, szaliku, czy kostiumie kąpielowym. Odzież reklamowa to specyficzny rodzaj promocji i skuteczne narzędzie do kreowania wizerunku firmy.

Jakiego nakładu finansowego wymaga ta forma promocji? Niezbyt dużego. Cena t-shirtu, uzależniona od firmy, w której realizujemy zamówienie, materiału, wielkości zamówienia itp. może zaczynać się już od pięciu złotych. Czy to dużo? Jeśli spojrzeć na efekty tego typu kampanii to raczej niewygórowana cena. Podobnie w niskiej cenie są czapki, chustki, opaski, a nawet peleryny przeciwdeszczowe. Gdy dysponujemy większym budżetem możemy zainwestować w bluzy, koszule, czy spodnie.

Odzież reklamowa, by skutecznie promowała markę, powinna być najwyższej jakości. Wytrzymały nadruk to kwestia priorytetowa. Sitodruk to dobry wybór. A co nadrukować? Logo firmy, nazwę produktu, slogan, hasło reklamowe, wszystko to, co uznamy za odpowiednie na danym etapie rozwoju naszej firmy. Warto zapytać o próbny nadruk. Wiele agencji reklamowych jest w stanie wykonać dla nas taką próbkę.

Odzież reklamowa to sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji. Trzeba walczyć o klienta, trzeba dbać o niego i jego satysfakcję. A tym, którzy nas nie znają, trzeba pokazać, ze istniejemy i jesteśmy dobrzy w tym, co robimy. Warto zainwestować w odzież reklamową.