Przeskocz do treści

Chilis

Wine & Food

Ostatnie wpisy

  • Słodycze reklamowe z nadrukowanym logo
  • Czekoladki reklamowe – jaką mają historię?
  • Breloczki reklamowe dla każdego
  • Cukierki reklamowe w marketingu ilościowym
  • Odzież reklamowa z nadrukiem w marketingu instytucji unijnych

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • styczeń 2020
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • wrzesień 2017
    • maj 2016
    • styczeń 2016
    • wrzesień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Odzież
    • Reklama
    • Skanery kodów kreskowych

    Odzież reklamowa z nadrukiem w marketingu instytucji unijnych

    Odzież reklamowa z nadrukiem
    Odzież reklamowa z nadrukiem

    Obecnie rozmaite instytucje stworzone przez Unię Europejską i działające w Polsce oraz innych krajach członkowskich prowadzą często działania stricte marketingowe. Mają one na celu przekonywanie ludzi zamieszkujących dane terytorium do konkretnych idei, działań, przedsięwzięć, albo też po prostu informowanie o podjętych decyzjach czy o tym, czym zajmuje się dana instytucja. Bez względu na cel akcji marketingowej, działania podejmowane w ich ramach są zbliżone. Jakie mogą być konkretnie? Oczywiście możliwości jest bardzo wiele, zwykle jednak wymienia się tutaj produkcję i dystrybucję gadżetów reklamowych – obok reklamy w telewizji jest to najpopularniejsza forma promocji, działająca podobnie masowo. Jak może wyglądać proces dystrybucji gadżetów reklamowych przez instytucje unijne?

    Aby odpowiedzieć na powyższe pytanie, dobrze jest wykorzystać konkretny przykład gadżetu. Może nim być odzież reklamowa z nadrukiem. Nadruk oczywiście będzie prezentował logo oraz nazwę danej instytucji, adres jej strony internetowej, ewentualnie także hasła propagandowe związane z tym, czym zajmuje się dana instytucja, można też tam umieścić inne treści, w tym reklamowe i informacyjne. Poza spełnianiem takiej roli, nadruk jest również elementem dekoracyjnym – poszczególne elementy odzieży (koszulki, bluzy, kurtki, czapki, itd.) są po prostu ładniejsze.

    Poza rolą gadżetu i nadruku ważne jest też to, w jaki sposób owa odzież reklamowa z nadrukiem (czy inne gadżety) jest dystrybuowana. Jest to odpowiedź na postawione wyżej pytanie. Otóż instytucje unijne wykorzystują do dystrybucji swoich gadżetów rozmaite imprezy, uroczystości, akcje, przedsięwzięcia, itp. Mogą to być np. uroczystości związane z konkretnymi wydarzeniami z historii Unii, mogą to także być święta państwowe, w których instytucje unijne biorą coraz aktywniejszy udział. Może też być tak, że w ramach świętowania jakiegoś wydarzenia organizuje się koncerty czy festyny, które również są doskonałą okazją do promowania instytucji unijnych.

    Odzież reklamowa z nadrukiem może też być rozdawana po prostu na ulicach i w innych lokalizacjach na terenie większych miast. Akcje takie są znane doskonale z marketingu komercyjnego, a instytucje unijne, jak wspomniano, często się na nim wzorują. Stąd też popularność tej metody dystrybucji wśród nich.

    Opublikowano 22 września 201722 września 2017Autor blogerkaKategorie Gadżety reklamoweTagi odzież reklamowa z nadrukiem, odzież reklamowa z nadrukiem logo, odzież reklamowa z nadrukiem zastosowanie

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Balony z helem – stereotypy
    Dalej Następny wpis: Cukierki reklamowe w marketingu ilościowym